Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

VLOGG!

¨

Väl nere i Prag så slog det mig att jag skulle börja Vlogga(video blogga) Självklart kommer det ett "vanligt blogg inlägg) Men tänkte jag skulle förgylla dagen med och lägga upp vlogg inläggen först så ni får er ett hum hur skoj vi har haft det och se exakt hur hmmm vimsig jag är.
se och njut hahaha.


Nr:1




Nr:2




Nr:3



Nr:4

Det här är samtliga vlogg inlägg jag samlade på mig i Prag.
Borde ju ha fixat något i Stockholm med men så vart det inte.
Så håll till godo tills blogg inlägget kommer :D


Så nu låt mig höra vad ni tycker!
Ska jag forsätta eller bara skita idet för att jag inte klär kameran??
KOMMENTERA!

Byebye//Jocke

2 kommentarer:

Anonym sa...

HUNDBAJSGATAN! ^_^

Kul att du prövar på olika medier! Det verkar dock lite knepigt att få någon stabilitet på kameran. Lite Blair Witch Project över det hela. ;-)

Jocke sa...

Ja , det får vi tacka Rooni för. Hade inte tänkt tanken o göra vlogg men nja fa fan! vi kör på med det hehehe.!

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil