Använder Blogger.

Summa sidvisningar

måndag 25 april 2011

Sista lediga Påsk dagen.



Jaha då sitter man här efter att ha haft ett par dagar ledigt. Ångrar lite att jag inte varit ute lika mycket som jag önskat. Bara ligga och njuta i solen. Så idag blir det sol njutar dag. Ligga i trädgården och bara vara. ta med mig lite kaffe och sen bara vara!

Får se fall man får lite sällskap och kan prata med någon.
Finns liksom inte sååå mycket och göra. Mitt kära konto ler inte så mycket mot mig just nu. Prag tog ju en del och sen bara att leva kostar ju oxå. Men det är ju bara idag med sen så kommer lönen imorgon. Och tur är väl det, finns ju en hel del planer för den här månaden med. Några lite mer hemliga än andra. hihii



Men jag kan ju säga att planerna för min kommande lediga helg landar i El Stockholmo. Valborg där uppe kommer bli super.
Ska nämligen på


Med Rooni och hans bästa vän Josie med några goa vänner till han. Kommer inte kunna bli mer än skoj och jag ser så fram imot det. Komma bort och lära känna nya människor och dansa tills kroppen gör ont hehe.
Fan vad jag ser fram imot det.

Hur ser er Valborg ut??
&
Hur var er påsk?
Let me know!!!!



Nu blir det och ta hand om tvätten och sen ut och njuta av solen!



Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil