Använder Blogger.

Summa sidvisningar

måndag 18 april 2011

Guld!



Fick just en playlist att lägga till på min Spotify, guld värt!
Lite ny musik och lyssna på, tröttnar såå lätt på samma gamla men får jag något och varva med så blir det mycket bättre hihi.
Nackdelen var ju att listan jag fick skicka till mig var tagen från ituns vilket jag inte har hmmmm.
Men får väl bli och skaffa ituns i förebyggande syfte.
Tankarna ligger ju på att skaffa en ny mobil framöver som ni säkert inte missat. Och då kan det behövas ituns.


På listan jag fick fanns ju så klart en av dom stora favoriterna Lady Gaga!
Men så väl som lite äldre låter i bra mixar och så den nya låten Judas.

Nä nu blir det och göra lite nytta och sen ut i solen och njuta. Kaffe och massa godheter väntar.
Tusen tack för listan Rooni, den kommer lyssnas på tills det blöder ut örona.
Och du får gärna fortsätta och skicka över låtar .

25 goda låtar att njuta av.

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil