Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

ny tröja!

Som ni vet så har jag varit i Prag över helgen. Men blev ju så att jag stannade i Stockholm och hälsade på R med. Blev så även på hemvägen. Och då lyckades han överaska mig med att i utbytte mot sina småsaker han fick från Prag även ge mig något! Jag fick en t-shirt wiiii. Gillar den redan! Tack R!
Så klart kommer det bild. Och även massa från resan. Men får bli imorgon det! Orkar inte nu. Men måste ju testa och blogga via MOBILEN!

Byebye//Jocke

Published with Blogger-droid v1.6.8

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil