Använder Blogger.

Summa sidvisningar

torsdag 21 april 2011

Dygnets alla timmar

Dom 2 senaste veckorna har varit lite små tråkiga på ett sätt, har fram och tillbaka haft problem med och somna. Vet inte riktigt varför. Vissa kvällar så somnar jag nästan direkt när jag kommer hem och andra är jag som en durasel kanin.


Så senaste veckorna så har jag fått ta till det gamla knepet att kolla lite på film, inte allttid det hjälper heller kan jag säga.
Som för några nätter sen så när jag kollat färdigt på kvällens film (vanilla sky)så var jag fortfarande pigg. Och då var klockan närmare 05.00. La mig i sängen endå och tvinga mig. sluta med att jag somna vid ca06:00 tiden och vaknade sen vid 13:00
Inget roligt!!!



Men som lite tur har jag vänner som inte lägger sig tidigt direkt heller så lite underhållning har man ju under natten. Och samtidigt så får jag ju lite sömn efter ett tag. Får ju tänka att det finns dom som har det mycket värre. Finns ju dom som inte kan sova efter att klockan slagit 3 eller dom som alltid går hungriga. Nä jag får ju sova då och då so vad klagar jag för.


Som sakt finns dom som har det värre.

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil