Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 15 april 2011

Snabb på hälsning ,gaddning och grrrek afton!

Nautisk stjärna

Igår torsdags så vakana jag tidigt, fylld med spänning. Var ju så att det var dax igen för och hälsa på PJ, men inte för min egna del eller inte direkt. Utan för Roonis skull. Han kom nämligen ner igår för och få sin första gaddning, ja ett lite finger i spelet hade jag väl, hihihi.
Möte upp han och så snacka en hel del över en kopp kaffe och lite snabba kolhydrater, allt för och minska blödandet under gaddningen.
Och han var inte ens nervös inget alls eller det kom senare när vi satte oss på tåget till PJ.

Väl hos PJ så gick allt super bra, Rooni sa inte så mycket från sig under gaddningen och var riktigt duktig! (bra jobbat)
medans jag själv satt och hoppades på lite aj och oj men icke.
Lyckades fånga lite små filmer på han när han typ bara satt där men endå hehe(kommer längre ner)

En orörd Rooni


När vi/han var klar var det bara och åka tillbaka till Linköping och förbi jobbet för och hämta lite lunch.
Käkade hemma hos mig och passa sååå klart på och snack en hel del med.

Men snart var klockan mycket och Rooni skulle tillbaka till Stockholm (som sakt snabb på hälsning)
Och jag till jobbet för och ta hand om en hel greksik afton(hjälp)


Jag började vid 16:00 och körde på under hela kvällen. Totalt var vi 3st i servicen men blev allt mindre med tiden, första killen gick av vid ca 21:30 och tjejen gick av vid 23:30 så hon han med bussen hem.
Där stod jag själv med en hel del Greker och en restaurang och förbereda inför lunchen idag.
klockan 02:00 kom jag från jobbet. Gjorde det som skulle  och som orken fanns till. Hoppas lunchen har förståelse
Bak och disk

Idag fredag så har det inte hänt så mycket, har lyckats fått det städat och diskat här hemma.
Men annars inte mycket mer. Längtar framåt till nästa lediga helg som jag tror kommer bli galet skoj lite Pattsy och Eddie varning tror jag till och med .

Så klart dom tjejer man liknar mest när man är ute, Gissa vem jag är . Hihi
Men det märks, nu blir det och fixa sig för den här dagens jobb.


En nästan helt orörd Rooni Eller???

Vad tycks?
Vart står ni när det gäller gaddar?
och har ni någon eller vill ni ha???



Byebye for the moment//Jocke

4 kommentarer:

stefan sa...

Jag har ingen och vill inte ha någon heller :)

mona sa...

oooh är det där en tattoo du har på högerarmen? så j-la grym!

Jocke sa...

japp, det är min senaste gadd :D
trevlig kväll/natt;)

mona sa...

den var mäktig. äh jag kan fasen inte sova.

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil