Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 23 april 2011

Uppe med tuppen.



Lördag och dagen efter långfredagen. Hade det riktig trevligt hos mormor och morfar igår. Massa god mat och trevlig prat, men mer om det i nästkommande inlägg.
Är ju så att alla bilder och sånt jag tog igår är kvar i mobilen och den har ingen mer kräm (batteri) i sig, är nämligen så att jag glömde laddaren hos mina föräldrar.

Så nu sitter man här efter gårdagen och känner sig riktigt handikappad!!! Och vad säger det om mig j jag är sjukt beroende av min telefon!!!
Så får bli en sväng ut till landet idag med.

Vikingstads stationhus



Sen blir det av jobba jobba lite ikväll. Får se vad som händer, blir det mycket eller blir det lite snällare??
En sak är säker blir en lugn kväll för mig. Kommer hoppa direkt hem ikväll efter jobbet. Det kan ju allt för lätt bli för mycket av det goda.
Vad gör ni en sån här solig lördag mitt i påsk???

Byebye for the moment//Jocke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kicki: Ligger på en balkong o dricker bubbel.

Anonym sa...

Härligt Jocke...förstår den handikappade känslan när man inte kan använda mobilen, I'm the same! GLAD PÅSK till dig- och hälsa alla på jobbet ;-) kram, "JazzÅsa"

Jocke sa...

Kicki, du har det bra du njut av det lite åt mig med. Själv så blir det snart och jobba..

Åsa: Ja man blir tokig när man inte har mobilen igång. har ju allt där. mail,blogg, face och MUSIKEN. Känns ju riktigt konstigt och röra sig utanför hemmet utan den.
GLAD PÅSK på dig med vännen, o klart jag hälsar, men det får även du göra ;)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil