Använder Blogger.

Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

Måndag igen.



Äntligen ledig måndag! Men vad händer då??
Jo Vaknar till att det ringer på dörren (kl.09:10) Inte okej, där står 2 sotare som ska fixa och ha sig här hemma. Jag brydde mig inte såå mycket om dom utan fixa mitt kaffe. Men så fort jag fått i mig lite kaffe så mjukna även jag och fråga grabbarna fall dom ville ha var sin kopp. Ooooooh trodde inte du skulle fråga sa en av dom.
Så klart fick dom kaffe då.Och sedan som lite tack så rengjorde dom fläktfiltret åt mig.

Nu sitter man här och bloggar nästan bara för och skjuta fram städningen som jag lovat mig själv och fixa idag. Som tur är det inte farligt mycket men lite endå. så fram med sugaren och dammvipan nu kör vi.



Resten av dagen blir gissningsvis att hjälpa Kicki nere på Misoui. Dom Öppnar ju på onsdag!!!!!!
Sen så ska jag lyckas ta mig ut till Vikingstad och hälsa på familjen. Fira systers pv Johan som fyllt och med lite tur så finns det tårta wiiiii!
Vad händer er idag?
jobb, ledig eller ????

Byebye for the moment//Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Jobb, Jobb och Jobb

Jocke sa...

klart, måste ju se bra ut här hemma^^

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil