Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Rätt väg!

Lycko stjärna???

Tjo det är fredag!

 
Känns som allt går på rätt väg nu.
Haft en lyckad resan "mini semester" , skatten kommer tillbaka, jobbet flytter på bra, vänner runt omkring verkar  vara välmående. (viktigt för mig), en av mina måste ha gaddar blev gjord och så har jag bara en riktigt bra känsla av det hår året. Kan det vara så att det här året är mitt????
Så här glad är jag just nu!

Och nästa vecka blir riktigt skoj med, kan inte säga såååå mycket för det är hemligt!

Så ingen ide och fråga om det hahaha.
Så ja jag tänkte att det är väl lika bra och snygga till sig lite nu när det är mitt år och allt, så ringde frissan(Marlé K) och skaffa mig en tid. Och lycka det fanns en idag!!!
Så när ni läser det här är jag ny klippt och snygg i barret.

Framtida yrke???

Sen är ju frågan hur man ska klippa sig, ska jag köra som vanligt??
Och bara korta ner sidorna riktigt ordentligt eller något helt nytt?
Blir jag inte nöd kan jag ju alltid raka av mig allt, har ju gjort det ett par gånger nu under ca 2års tid. Inte jätte poppis på jobbet men vad tusan funkar inte håret så gör det inte.

Hitta en bild  här på nätet som jag typ fastnade för.
Något jag kan tänka mig

Vad tycker ni?? skulle det funka på mig???
Lämna en kommentar om vad ni tycker!

Nä nu blir det och baka sockerkaka och sen ner till misoui för och överaska Kicki och hennes man med lite nybakat och kaffe. Dom får ju bara i sig massa pulver kaffe (URK!!!) där nere!


Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil