Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2011

Änglar, finns dom???

Alla har vi någon i närheten, jag har lyckan att ha flera!

Var för några dagar sen kalla en ängel(även du är en ängel i mina ögon. Lyssnar och hjälper fast du inte tror det), hmmm.
Vad det nu ska betyda, det är ju något vi säger när någon hjälper oss eller säger något vänligt, eller??
Samma dag så träffade jag på en tjej på jobbet. Hon var och åt ihop med sin mamma.
Dom var i Linköping pga att hon fick någon behandling här på sjukhuset. Den behandlingen kunde man tydligen inte få i Stockholm där dom kom ifrån. Dom var och åt hos oss lite senare på kvällen och jag höll på och stänga för kvällen medans dom åt. Men vid ett par tillfällen så tog jag mig tid och prata med dom.
Tilda Swinton i constantine

Och varje gång så fick den här tjejen mig och le , skratta och må bra. Hon räddad min kväll eller hela dagen rättare sakt. Små seg som man var efter att ha festat kvällen innan, så är man ju inte på super humör men det vände ganska snabbt efter att jag träffat henne. Så i mina ögon var hon en liten ängel. Hon hade egna problem men slängde dom åt sidan och prata med mig om mig och vad jag gjorde osv. Men hade inga problem med och prata om sig själv heller. Men endå att få en att le och må bra är något jag ser som något bra och ängla likt.
Så den här tjejen är en ängel i mina ögon, hon verkar ha fått utstå en del men endå lyckats hålla humöret upp!
Det det här är för dig!

Hoppas allt löser sig och att allt blir bra.

Dom gömmer sig ibland men när dom visar sig så är det guld värt.

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil