Använder Blogger.

Summa sidvisningar

söndag 17 april 2011

Efter fest??

Efterfest??? Nej tack!


Söndag(dagen efter) Och jag mår super, vakna vid 09:30 och låg kvar i sängen och bara va, sååå skönt.
Men sen står det ju jobba på schemat idag med. Så fick allt hoppa upp och börja vakna till och slippa somna om.
På vägen hem från utelivet igår så träffa jag på ett gäng killar och tjejer som skulle åt samma håll som mig, vi börja prata om vad vi gjort underkvällen och vart vi varit. Efter en lite stund frågar en av killarna fall jag inte vill hänga med på efterfest. Jag fundera lite på det för han som fråga såg riktigt bra ut och om jag inte fatta helt fel så flörta han f*n lite lätt med , hahaha.
Men tackade snäll ifrån. jag ska ju jobba idag som sakt och orken fanns inte riktigt där. Men hade jag ändrat mig hade det bara räckt och åka en våning upp visade det sig. Grannarna och deras fester. Får bli en annan gång istället.

Sängen lockade inatt
Och så kommer jag framöver slänga in lite inlägg om dom klubbar jag hoppar in på och så får vi se om dom håller måtten.
Som ni vet så var det Klubb C, som besöktes igår kväll.
Så klart kolla jag läget.
Men den domen kommer ikväll.
Och som tur vara så valde jag sängen framför efterfesten, annars hade jag nog känt mig lite som Arne anka här nedanför.
Ha en underbar Söndag, själv finns jag på jobbet i vanlig ordning.
Vad gör ni idag??
Herr Arne Anka
Byebye for the moment//Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Haha ja det är alltid roligt med efterfester som den jag var på förra helgen som till slut visade sig inte vara någon "hit"

Bättre att sova.

ikväll ska jag på Pam Ann på Göta Lejon

Jocke sa...

Ja det är det, men sängen lockade för mycket den här gången och så finns det ju fler gånger.

och jag är helt klart avis på dig när det gäller Pam Ann!!!! Men det är du värd. Ett gott skratt för länger ju livet och ännu bättre i gott sällsakp! :)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil