Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2011

Norrköping T/R (VLOGG)



Tur till Norrköping.

I Norrköping så spendera jag kvällen hos en kompis där vi kollade på film och var lagom onyttiga.
Morötter och dip. Med loka där till!
Efter som kompisen pluggar och skulle upp tidigt(vilket blev tidigt för mig med) så blev det och natta efter filmen. Hans soffa är såååå skön nästan som en säng.
kl:07:00 ringde klockan och dax o vakna.

Var bara och leta reda på närmaste kaffe kopp. Vilket oturligt nog blev pressbyrån. Jag vill ha godare kaffe!!!!!
jaja det får funka. kaffebryggaren går för fullt här hemma nu.


Returen! (ursäkta det dåliga ljudet och utseendet!)




Byebye for the moment//Jocke

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, vad ska jag göra idag?.......Inte lust till mycket, men det finns ju alltid ett gäng kläder att packa upp och märka. Sen pysslar jag väl lite bakom kanske. Längtar efter semesterdagar på en balkong i Malmö :-)
Baka? Borde! Men varför när du finns ;-)
Ha en underbar dag kära vän!

Patzy

Jocke sa...

Ja varför baka när jag finns hehehe, FÖR ATT jag skulle bli super glad om jag fick något gött någon gång hehe.
Jag ger nu nästan bort allt jag gör;)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil