Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 16 april 2011

Helg med jazz o klub C

Hallå och god dag!

Idag är det lördag och jag sitter här och njuter av kaffet och väntar på att tvätten ska blir klar.
Tror inte det händer sååå mycket idag, visst det blir och jobba som vanligt men idag har vi ju jazz igen på jobbet så hoppas det blir lite mer fart på det.
Alltid lika skoj när Åsa och c/o kommer förbi och spelar. (byter ju av det grekiska vi har annars)
Åsa Tåhlin Team med Johan Ravelid på Olympia

Senare ikväll(efter jobbet) ser det ut att bli lite utgång med Miss Linda Travtjeko till Restaurang Charkens klubb C. Dom har ju allt "premiär" öppning av en bit av sin ute servering om jag har förstått det rätt.
Klubb C


Då blir ju dagens fråga för mig vad ska man ha på sig, hmmmmm?
Och då börjar jag fundera på om jag inte ska köra lite ledig Chuck Bass stil, skjorta, kostymbyxor, slips och hängslen. Jag som normalt inte gillar och ha något liknande den stilen som jag har på jobbet. Men idag  känner jag mig sugen  på det så why not. hihi

 Chuck Bass

Se så vet jag ju att Miss Linda brukar kunna köra en lite mer upp piffad variant av Blair Waldorf stilen. Hoppas hon håller det ikväll med.
Blair Waldorf

Alltid lika skoj när vi går och kör en utekväll ihop. Jajaja jag vet att det vart lite väl nördig på Gossip Girl fronten här nu men en då , det är den närmaste liknelsen jag kom på just nu so deal whit it!
Men kommer gissningsviss bli en lugn kväll, ska ju jobba imorgon med och då från 12:00.
Kan ju inte gå och sluta som en vardags kväll som för vår kära Patsy Stone.



Sluta med ett riktigt bakslag imorgon när man vaknar med fimpen i munnen och inser att man har ca 15 min på sig och fixa sig inför jobbet.

been there, done that!

Inte sååå skoj kan jag säga.
Nä det blir några varv på dansgolvet, mingla och hänga i baren på ett lite mer duktigt sätt.

Vad gör ni idag/ikväll??
Och vad tycker ni om min kväll??
Let me know!

Förhoppningsvis är jag lika snygg och avslappnad ikväll efter kvällen.







 Byebye for the moment//Jocke


Gå ut stenhårt och ultra fräch!

Och sedan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, fuling där, fota mig i smyg ;-)
Kicki 143

Anonym sa...

haha låter jättekul! Önskar jag kunde hänga på. Men själv har jag jobbkväll och sedan börjar jag halv 7 imorgon. Tänker därför inte satsa på utekväll!*haha

/Malin=)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil