Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

En efter jobbet

Mumms!

Dagen igår bestod av att jag tog mig runt ån fast det blåste som fan!
Bakade lite till Kicki och hennes kille (dom sliter som djur just nu).
Han med en glass på bosses med Naffe the naff och sedan blev det och klippa sig som ni läst om i förra inlägget. Kommer komma för och efter bild men senare.


Sen var det bara och hoppa vidare till jobbet och köra på, Det var en ok kväll.
Efter jobbet blev det och möta upp Kicki och Rickard (mannen) för ett par glas.
Och vad det var skönt på ett sätt bara sitta och va, njuta av sällskapet konversationerna.
Det roliga vara att så fort jag kom in på stället mötes jag av en videokamra rätt i ansiktet. hahha
Rickard ville ha bildbevis på en stor entré. Tyvärr så lyckades jag nog inte fixa det. Jag ville bara ha en Newcasel!


Men samtidigt som jag satt där och njöt av det lite lugnare miljön så kunde jag inte låta bli och önska att jag var ute någonstans i stor staden och festa röven av mig. Var såååå länge sen jag lyckades med det (bortsätt från när vi var i Prag) Men här i Sweden var det såå länge sen. Sms:a med Rooni samtidigt med som var ute och festa, var väl där suget kom från. Måste snart bli en tur upp i landet igen. Stockholm me like!
Men sååå nöjd med gårdagen. Blir det och upprepa det ikväll?

Hmm nja tveksamt jobbar ju imorgon med. Och då börjar jag ju vid 12:00 och kör till 21:00 så nja tveksamt. Är bara en person som lyckas med att få ut mig en sådan  här lördag och det är min kära dans diva Jeanette P.  Hehehe.
Och när det gäller henne vet man aldrig.
Men som sakt får se vad som händer.
Nu blir det och ta den där mindre rundan på stan och sen bråka med håret.
Och sedan mot jobbet! Det är min lördag.
HUR SER DIN/ER UT????
Love the "disco"

Byebye for the moment//Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Så gick den vita månaden

Jocke sa...

jajaja, men får väl bättra mig då o ge mig på det igen.

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil