Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 19 april 2011

Vår sol och fönster gluttare




Igår medans jag diskade kollade jag lite lätt ut genom fönstret och vad får jag se om inte en go kompis och hennes kille sittandes på sin balkong och njuta av solen!

Jag slängde iväg ett sms för och vara säker på att det var dom och JA det var det hehe.
Nu kan jag liksom inte låta bli och kolla ner bara för och se om dom sitter där ute. Måste ju säga att jag är avis på dom.



Ni som känner mig vet ju hur jag var med min balkong(balle) i min förra lägenhet. Och jag saknar det lite just nu. Det plockades och fixades ju hela våren och sen sommar tid så var det ett lätt paradis och sitta där. Med pålande vattenfontäner, massiva mängder växter och så kvälls myset med levande ljus!  Det är väl ballen i Vikingstad som var den stora fördelen där. Sol från kl.13 till sena kvällen. Vad jag saknar det.

Men men det får jag väl ta. Nu har jag city läge och det är inte illa det heller, och en betydlig fräschare lägenhet!
Jag får helt enkelt "låna" ballar i år.

Har du/ni balle?
Om så hur fixar ni till den?
och har ni börjat med det??

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil