Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Prisa skatte återbäringen

Cash is king!


Äntligen! Fick det årliga brevet från skattemyndigheten igår. Och för en gångs skull på länge så får jag tillbaka på skatten! JA! jag får tillbaka, helt underbart.
Så tankarna kring vad man ska göra för pengaran började rulla direkt, hjälpte ju inte att förra kollegan kom in på jobbet igår med en helt ny Ipad 2, hmmm måste säga att jag vart lite sugen. Men nja vet inte har ju min kära HP vilket jag är nöjd med.

Men som jag sa till en vän, det händer ju något specielt iår med som faktiskt bara händer en gång i livet för en. Kan ju vara bra och har pengar till det om jag bestämmer mig för och göra något stort av det, det här året. Hmm anars kanske det blir och leva gott i sommar. Oooooh finns så mycket man kan och vill göra. Kanske blir en helveckas pride eller bara ligga i solstollen och njuta.

Hur gick det för er mina vänner?
Får ni tillbaka eller måste ni betala in???

Byebye for the moment//Jocke

3 kommentarer:

Rooni sa...

Jag ska ju få betala tillbaka. kul vah????? ... not.

Hum vad fan kan det vara som händer för dig iår som nästan bara händer en gång i livet?

Rooni sa...

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH DU FYLLER ÅR!!!!! DÄR SATT DEN!!!!

Jocke sa...

Jap gott folk det Rooni skriver stämmer, jag fyller ju 25 i år. Och vet inte än om det ska bli stor fest eller om jag sparar det till hemska 30.
Det märker vi.
och inget skoj och betala tillbaka jag vet hur det känns:(

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil