Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 12 april 2011

Kaffe, ja tack!

Gött!

Att jag dricker kaffe är väl ingen hemlighet och att det är ganska mycket är ju inget hemlig alls.
Men idag på vägen hem så vart jag nästan lite rädd!
Var nämligen så att jag utan att tänka mig för fått med mig mitt kaffeglas från jobbet med mig på väg hem.
Den sitter så bra i handen så jag tänker inte längre på det, hihih inte konstigt att hon kiosk kassan kolla konstigt på mig.


Och när jag tänker efter som är det inte konstigt alls, jag är ju ganska beroende av kaffe. En kanna kaffe på morgonen är ju inget för mig. det är som vatten för mig. Sen blir det ju ytligare ett par på dagen och så några till underkvällen på jobbet. Kvällen/natten avslutas alltid med en kopp. Så ja jag är helt enkelt beroende av kaffe.
Men såå gott ju. Och det roliga är ju att jag fick ju en riktigt bra inflyttnings present av tjej paret A&L nämligen gott kardemumma kaffe, kaffe godis och underbara choklad skorpor. Såååå gott så dom tjejerna visste vad jag gillar.

Så frågan är nu,
Hur mycket kaffe dricker du/ni om dagen???


Dagens fångst




Bye bye for the moment//Jocke

3 kommentarer:

Rooni sa...

jag tänkte issåfall vidarebefodra dig till videon "Ask Rooni pt 2" för ett svar på den frågan

Jocke sa...

Massa kaffe, kopiösa mängder.
Ja kaffe bryggaren får väl byttas ut sen då.

Naffe sa...

Haha älskar sista bilden! Men vännen, mår din mage bra då? Ingen halsbränna?

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil