Använder Blogger.

Summa sidvisningar

onsdag 20 april 2011

Löften om en underbar sommar!

Mummsigt värre!

Under hösten/vintern så har jag hört en hel del massa om underbara drinkar, olika båler mm. Från en viss Kicki(aka Patzy), det har gjort mig nyfiken och förväntans full. Nu när solen tittar fram och värmen sprider sig, så växer även ett sug efter att få sitta där ute och bara njuta av gott sällskap och massa goda saker att dricka.


Möjligt att vi njuter av ett glas eller flera under pride?

Så nu fröken Ston  får du allt börja förberedda dig och barskåpet. För jag börjar bli törstig, hihi.
Men först ska jag se till och pimpa din balkong(balle)/veranda. Så vi kan sitta där ute och bara njuta i gott sällskap en ledig lördag eller varför inte måndag.


Några av läckerheterna jag kan tänka mig.

Så vad sägs kära vän? Snart dax och dra igång sommar racet eller??

Kicki "Patzy Ston"

Låt oss se vad som väntar oss den här sommaren efter ett par goda glas.

Vad gillar ni för drinkar?
Vad gör sig bäst en varm sommar dag???

Byebye for the moment//Jocke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj, kära vän!
Måste du lägga ut mig på bild ;)
Drinkar, ska vi nog fixa i långa rader, Daiquiris, Banana banshees m fl

Sen måste vi ju ha lite hemgjord Sangria när det blir för tungt med alla froozen och milkshakedrinkar ;)

143 // Pat

Jocke sa...

KLart jag måste lägga upp en skönhety som dig på bloggen;)
Vill ju inte att folk missar vem man talar om ;)
Och det låter lovande. Mummsigt värre
!43<3

Anonym sa...

143 Ha en fin påsk!
Sen pimpar vi balkong o dricker drinkar <3
Kicki ak Patzy

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil