Använder Blogger.

Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2011

hem resa


Så sitter man här på central stationen och väntar på att tåget ska komma in. Under tiden så blir det och förbereda kommande inlägg om helgen , fixa lite inför kommande veckas föreläsningar. Och så blir det ju en del kaffe med. Ingen sprit nu på ett tag. Funderar faktiskt på och ta en vit period. Får inte bli för mycket av det goda ju haha.
Men sen så blir det trevligheter framöver med besök och på hälsningar från öst,väst,nord och söder.
Det ser jag fram imot. Men mer om det framöver.
Sitter som sakt o väntar på tåget. Vad mer kan jag syselsätta mig med?

Och slutligen ett jätte stora tack till, Rooni Johanna (fislisa) och Elin.
Helgen var super!

Byebye for the moment//Jocke
Published with Blogger-droid v1.6.8

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil