Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 24 maj 2011

Veckan som varit


Veckan som varit har vart lite annorlunda men bra i stora drag.
Vecko besök av storstads bo, nya gaddar, en riktig jä**a huvudvärks dag och små bortskämda stunder.

Det var ju planerat sen en tid tillbaka att jag och Rooni skulle iväg och gadda oss ihop och så var äntligen den veckan här.

Rooni kom ner lite tidigare än tänkt för och få lite mer kvalitets tid ihop, vilket jag inte klaga på. Är ju inte ofta vi ses med tanke på avståndet och hur det jobbas.
Men men nu så vart det så.

Massa prat och skratt blev det, sen har ju unge herrn sina små stunder då han går och fräser lite hehehe precis som en katt. Bara och akta sig då hihi


Men allt mer på skoj såååå klart.
första kvällen vart det bubbel , film och en del prat som sakt..

Sen så mitt i veckan kom det som inte fick komma. Mitt huvud börja bråka och jag var säng liggandes hela dagen. Inget skoj och absolut inte något social och sällskaplig. Men besöket verkar ha klarats sig.

Sedan var den stora dagen kommen för och förnya kroppen med lite ink. Vaknade av att det helt underbart luktade kaffe! Och vad ser man när man slår upp ögonen?
En hel kastrull med härligheten. KAFFE PÅ SÄNGEN!!!
LYX.
Helt underbart med lite nya gaddar och så klart får man stå ut med lite smärta. Och vi kom på att vår kära gaddare är något av en sadist innerst inne.
Allt gick bra, jag fick ju mina 2 som jag ville ha som ni sett.
Och Ronni fick sina gjorda. Mycket snyggt!

Men dom får han dela med sig om!

Sen var det bara för herr Skoog och ta sig till jobbet med sina "nya fötter" Kan ju säga att den dagen inte var den roligaste men vad f*n var ju bara och jobba på.


Sista kvällen blev det och slänga sig i soffan och smörja gaddarna och njuta av dans och musik från musikalfilmen Chicago (och lite från Rooni)
Båda var ganska sega så vart snabbt sängen sedan.

Men måste samtidigt ge han en del cred, killen kan samtidigt som han är social med mig, kolla på film, sms:a (på 2 mobiler) svara på mail och stundtals gånger snacka i mobilen. Det kallar jag multi!
Jag är glad om jag lyckas dricka kaffe och snacka i mobilen ^^




Sen var det ju plötsligt fredag och besöket skulle hem till stor staden igen.
Så ner till stationen för och vinka av han och svära lite åt alla käppkineser och gamla ^^

Summan av veckan som var är:  att jag är helt nöjd, trevligt sällskap när man kommer hem från jobbet, nya gaddar som jag gillar big time!
stora minuset var ju skallebanket. Men annars var det en super vecka.
Så tack för den.

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil