Använder Blogger.

Summa sidvisningar

torsdag 26 maj 2011

Dax igen då.



Som ni alla vet så är jag tydligen en stor glass älskare och igår och kvällen innan så bevisades det igen.
Jag ÄR en glassoman!
Köpte nämligen vid dom 2 tillfällena 1 liter bland glass från bosses. Blandningen bestod av citron sorbe och pistache. Mumms!
Det var sååå gött så jag såg allt till att jag köpte det en igår med. Nackdelen är ju att jag är så jävla glupsk att jag faktiskt trycker i mig allt på en gång. Illa!
Jaja får väl se om jag lyckas idag med hahaha^^

Hur är ni på glassfronten??
Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil