Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Akut till frissan!



Skönhet kommer ju inte naturligt sägs det ju, så jag tog och akut boka in en tid hos frissan idag.
Dax för lite förändring eller förbättring rättare sakt.
Som tur hade min vän Johan tid så var bara och springa ner och få något gjort. Små prat om allt och inget blev det och jag måste erkänna att det var riktigt trevligt och skönt och vet vem som klippte än. Inte det där hårda miljön som det ofta kan bli om man inte är van vid miljön eller frisören som man är hos.
Normalt sätt så klipper jag mig ju hos underbara Marlé men hon var ledig idag så fick bli och "svika" henne idag.



Tror inte det gör något. Nu gäller det bara och vänja sig vid nya håret^^
Sen blev det ju lite nya produkter som hängde med hem för och för enkla allt. Med det så till kom det även ett par hörlurar på köpet. SWEET!


Tror jag kommer klara av det här och att jag snart vänjer mig vid håret med. Frågan är vad som sägs på jobbet??? Hmmm, jaja det går nog bra.

Tyvärr lyckades jag inte ta någon bra bild, men ni får hålla tillgodo med den som blev. Lite suddig ja men vad fan.



Trött och jävlig men det funkar allt.
Så vad tycker ni ?

Är ni nöjda med er frissa eller är det så att ni klipper er själv?


Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil