Använder Blogger.

Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2011

Stjärnglans!


 Vi  brukar ju säga då och då att det bor en stjärna i oss alla.
Det som är lite skoj är ju då att när man kollar omkring efter lite bilder på nätet till nästa blogg inlägg så hittar man då något som bevisar det. En del av oss har ju lite likheter med en del stjärnor.
Som i det här fallet min kära vän Kicki (fröken Pettersson)
Hitta en underbar bild på Legenden Greta Garbo och så slog det mig att jag sett något liknande innan.
Det tog inte lång tid att komma på vart. Kickis facebook ju!
Så in med bilderna i picasa och fixar ihop dom och

TADA!


Jag tycker då att det är lite små likt allt. Men sen vi som känner fröken vet ju då att hon är en liten diva(på ett bra sätt)
Och för mig kommer du alltid vara en stjärna hjärtat!

143!

Vad tycker ni???
Och har ni sett något liknande???



Byebye for the moment//Jocke

1 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat! Faktiskt så kallades jag Greta när jag var yngre, gick alltid i slokhatt ;-) 143

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil