Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Morgon mys och shopping


Det här vänta mig på söndags morgonen när jag vaknade upp. Frukost på sängen!
Fetaost och sol torkade tomat omelet med latte. Oooooooh livet är bara för bra ibland.
Lady Di fixade allt ljudlöst medans jag fick sova ut efter lördagens trevligheter.
Efter att vi duschat och fixat oss så boka jag tåg så jag skulle hinna med ner till  Linköping och vidare hem till V-stad där det skulle firas systers 20-års dag och morsdag.
Men på vägen till station så han jag in på Åhlens city och köpa på mig lite dofter nya som "gamla".


Så nu luktar man super gött igen.
Sen var det bara att ta sig till city centralen och krama Diana hej då(för den här gången)
Känns som varje gång vi kramas så är det sååååååå mycket kärlek som fyller luften.
Tjejen är en av de bästa jag vet och som får en att bara må så bra av en kram.
Love you baby!



Här ovan ser ni det lilla jag lyckades köpa på mig under de 2 dagarna jag var uppe.
Dofter, teknik, solglasögon och hårspray^^
Men inga kläder konstigt nog.

Shoppat något på sista tiden?
Vad?
Och hur luktar du??

Byebye for the moment//Jocke

1 kommentarer:

Lady Di sa...

Åh, underbara hjärtvän!!! <3
Glöm inte att bra människor får bra vänner omkring sig! Du har med andra ord bara dig själv att tacka!!! ;)
:*

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil