Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 20 maj 2011

Love hurts



Var i väg och fick mig själv , Mr skutt (Rooni) och Josie förskönade med lite ink i veckan.

Jag som redan har prytt  mig själv med en hyllning till mina syskon tyckte att mor & far också skulle ha en på mig. 
Så vart det, dom fick ett hjärta var på varsin fot.
För det är ju dom som på något vis lyckas se till att jag har båda fötterna på jorden.
Dom visste/vet inte att jag gjort dom. 

   

Jag är sååå klart riktigt nöjd med hur det blev men kan ju erkänna att det kändes. Men som jag sedan fick höra/se via en youtube länk som skickades till mig så är det ju så att love hurts.
Och det stämmer. Dom kändes!!!
Men det gick bara fint bra sällskap av Ronni , josie och PJ så klart.

Sällskapet gadda sig med men det får dom själva stå för och visa och berätta om^^

Nä nu blir det och ta fram salvan och smörja in dom igen.
this is the shit!

Sen har vi ju det här med och sova, man smörjer in dom och så men kan ju hända att det vätskar sig en del och det är ju ingen hit och få på säng kläderna. Jag drog på mig strumpor och se vilken tur det var!



Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil