Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2011

Jobb och soul häng



Gårdagen tillbringades lugnt hemma till och börja med sedan vart det dax för och jobba(som vanligt) Efter en ok dag på jobbet så hoppa vi ner på Platens men inte för och festa loss utan för och njuta av gammal hederlig soul från grymt bra musikanter.
Vi lyckades komma ner till andra omgången. Hela spelningen (som vi hörde) var grymt bra med duktiga bas solon likväl grymma piano/keybord solon!
Killarna och tjejen som  fixa det här ska ha stort tack och massa klappar på axlarna. Låt det hända igen!
För att ni ska få lite koll på vad det handla om så får ni reklam snutten vi haft på vår hemsida^^

The London
Soul Machinemed
musiker från
The Earth, Wind and Fire,Status Quo, Chris Rea, Chaka Khan, RobinGibb, Gloria Estafan m.fl.
 
Som ni ser så var det inga amatörer som spelade det igår. Grymt !
 
 
Det som gjorde kvällen lite väl komisk var faktiskt folket runt om, ursäkta mig nu MEN folket kunde bara inte dansa! Okej okej jag är ingen dans gud men vet typ vart grensen går för och bara stå och gunga,juka,hoppa eller slänga med händerna. Jag höll på och skratta sönder mig ett par gånger. Men hade folket skoj så ska jag väl inte döma. Men roliga var dom^^
 
Vad gjorde ni igår kväll?
 
 
Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil