Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Morsdag och 20års firande



Efter resan hem från Stockholm var det bara och hoppa på pendeln hem till det sanna Casa del Skoog för och fira syster Julia för att hon just blivit "vuxen" och moder min på mors dag.

kära syster

Vart upphämtad av Johan (syster Jennys pv)på stationen för att väskorna vartunga och knät värkte.
Kom just efter att alla ätit klart så fick äta själv. Men med gott sällskap.
Efter det så var det dax och lämna över våra presenter. Från våra kära morföräldrar så blev det pengar och stora beviset på att man blivit vuxen (en Martini flaska)Från mig , Jenny och Johan fick hon pengar och köpa sina efterlängtade Reebok skor som hon har önskat sig länge.
Mor och far gav henne Mer pengar!
Ungen blir ju fan rik på det här.




Mamma fick ju så klart något med med tanke på att det var morsdag med.
Jag har alltid och kommer alltid och ge henne 3 st rosor (jag älskar dig)

och så klart ett triss paket. med hoppet att hon ska gå och vinna en massa pengar och kunna leva riktigt gott!(kanske jag med)



Efter mat, paket och fika så var det dax och ta sig hem suck!
Men vänta!
Pappa kör hem dig sa mamma ^^
Så in i pappas dodge och brum brum så var man hemma mycket snabbare än jag trodde!

Tacka han där uppe för snabba muskel bilar!

Hur fira ni morsdag?
Vad fick mamma?

Byebye for the moment//Jocke


1 kommentarer:

Anonym sa...

DU är en god son låter det som:-) Klart mor ska ha rosor!
Själv hade jag totalt missat att det var Mors dag, för första ggn någonsin. Blev därför mkt glatt överraskad när mina goa undomar kom med frukost på sängen osh ett paket med "Eat, Pray, Love" filmen. Mys!
/Åsa

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil