Använder Blogger.

Summa sidvisningar

måndag 16 maj 2011

Årets första



Så var årets första sandgria intagen. Och om det var gott.
Njutbart med gott sällskap i form av fröken Pettersson.
Massa skit snack och lite allvar med.
Det kommer lätt bli fler liknande tillfällen det kan jag lova , sommaren har ju bara börjat!
Så höj glasen för nu är det sommar!

SKÅL!


Sen så fick jag bevisat att temat för dagen har varit musik och avslutades med det med.
Goa Rooni och Elin fick för sig och sjunga lite för mig innan sängen. Helt underbart! Fler sådana  tillfällen TACK!
Och Krya på dig nu.



Och ni som missat det så tog unge herrn ett långbad idag medans jag lyssnade på Miss Lady Gagags konsert från Madison Square Garden. Helt underbart och så drömde man sig tillbaka när man såg henne i globen.



Men nu är det väl dax för mig med och hoppa i säng. Ny arbets vecka väntar och möjligen några trevligheter, men det återstår och se. Jag är i vilket fall laddad efter idag.
Så natt natt på er alla.

Ohohohoh BTW:
VAD HAR NI GJORT IDAG????



Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil