Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Ledig tid


Så var det dax igen för lite ledig tid. Den här gången blir det söndag-måndag.
Vi stänger på jobbet pga att det är våran nationaldag på måndag.
Det ger mig hela 2 dagars ledigt. Och som ni vet när jag är ledig så vill jag göra något!

Så vad ska man göra den här gången?
Jag är lite sugen på och samla lite vänner och åka iväg till någons stuga eller bara åka iväg med någons båt. Försvinna lite bara.


Normalt sett så brukar jag ju "gömma" mig i storstaden, men inte den här gången.
Nu är det landet som gäller.



Så vad säger ni gott folk?
Var ska jag och vilka hänger på??
Båt?
Stuga?
Tält!??!?!

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil