Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 14 maj 2011

Frukosten i måndags! VA FAN!!!



Så här ska då en köttbullemacka(lite mer köttbullar) se ut om man frågar mig.  Medans den min kära syster fick hade betydligt mindre köttbullar en rinig rödbetts sallad och en murbricka till brödbit. Jag själv tog en skagen panini vilket var så där.

Det som gjorde mig mer sur vara att vi fick betala samma bris för våra mackor. och det var ju ingen hit om man säger så. Den Julia då åt var betydligt minder och inte god, Och när vi väl gick från den varma och sköna uteserveringen så var vi fortfarande hungriga.
Nä det blir ett botten betyg för café Gyllen. Det enda som var bra var läget med uteservering.
Vi höll nämligen oxå på och bli attakerade av fågllar hella tiden pga att folk inte plocka bort efter sig och personalen var grymt dåliga på och hålla rent där ute. Nä Gyllen får hållas sig till tårtor och bakverk. Det är vad jag tycker.

Efter "frukost" åkte vi ut till V-stad för och njuta av solen lite till och hälsa på mamma och Frippe aka Hunden.

Några sköna njutbara timmar.

Syster och hunden


Dagen i det hela fungerade.

Kvällen ja den kommer sen ^^

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil