Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

R.E.C festen(vårens hetaste fest) i Stockholm


Till helgen eller rättare sakt i lördags så tog jag  väskan över axeln och flydde till Stockholm. Där den stundade (och efterlängtade) vår festen väntade.
Som vanligt när jag sitter på tåget upp så fylls jag med glädje, lika skoj jämt och det händer alltid något som värmer extra mycket.

När jag väl kom fram så var jag sååå jä**a hungrig att jag tog mig i kragen och satte mig ner på stationen och njöt fullt ut av en helt okej suchtalrik.


under lunchen så möte Claes upp mig och vi tog oss en sväng runt om.

Och som vanligt när jag vill ha lite nya kläder så hittar jag inget. Där i mot hitta jag mig en ny hårdisk. Vilket jag behövde.
 efter att ha mött upp Diana (lady Di) och fått "hemma nyckeln" så gick vi och köpte lite sprit till kvällen.
Rosé och melon rom fick det bli. Jajaja jag vet att det inte är bra och blanda men kan säga att jag mådde super dagen efter.


Sedan blev det ju också att inhandla någon form av student present till Mr R.
Lätt fixat ^^


Efter den  hoppa vi ner på plattan och tog oss något och äta medans vi fick stå ut med någon  man som stod och försökte sjunga. jaja.
Sen var det dax och hoppa hem och fixa till sig för festen.



Bilden är tagen i farten "hem"^^

Man kan ju inte se hur som ut, och inte som jag såg ut då hehe.
Så hem sedan in i duschen och bli lite sen hehe men fint folk kommer ju sent ^^

Fördrinken innan avfärd

Väl framme så var det var det ett varmt välkomnade från dom man träffat innan.
Elin (miss fyrkant) Som hon tydligen kallas  kramade snabbt om en ^^
(mys) gillar henne grovt!
Sen så var det bara och softa och njuta av ledigheten och det goda sällskapet.

fröken fyrkant skålar och talar

Lägenheten var pimpad för kvällen och det hade dom gjort bra må jag allt säga.
Tyvärr så tänkte jag inte på och fota dom saker jag gillade bäst, men vägen bakom Elin är pimpad med en av mina favorit kvinnor Marilyn Monroe. Riktigt snyggt.
kvällen där  tycker jag gick för fort och jag skulle röra mig vidare för och möta upp Claes igen och gå på Kollingsborg. Tyvärr så här efter allt hade jag nog viljat vara kvar på festen. Alltid roligare på privat fester, thats all.

Men det dansades och stojades där med som ni redan läst hehe.
Nä sen tog ju natten slut för vår del och jag rörde mig hem mot lady Di och en skön säng.

Lite lätt trött men ganska nöjd med kvällen.

Vad gjorde ni i lördags???


Bye bye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil