Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Förändring hos pärona


Under mitt besök hos mor och far i söndags så fick jag se den "stora" förändringen dom håller på med hemma.
Dom målar nämligen om huset.
Huset har alltid varit i mörk färg, men den här gången så har mamma lyckats med och övertala pappa till lite annat.
här kommer för och efterbild:


Innan någon målning


Efter målning

Som ni ser så är det grönt och rött som gäller den här gången.
Jag vet inte riktigt än vad jag tycker men det kommer väl.
Sen som ni ser på bilderna så pågår det lite annat med. Altanen är borta och det ska byggas ny. Pappa har mycket och göra den här sommaren. Ska bli skoj och se vad som händer.

Hur ser det ut hos er?
Blir det några bygg projekt under sommaren?

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil