Använder Blogger.

Summa sidvisningar

torsdag 5 maj 2011

Trött, glad och lite nervös



Trött men en då glad, nu har jag Svarat och förberätt mig för morgondagens förreläsningar. hela 2 st imorgon och tidigt med redan vid 9 börjar jag. Tungt och vara klassens första lektion. Men jag ser fram i mot det. Innan jag började med det så var det mobilen som gällde och kvälls prat med en trött kille. Så trött att han somna ifrån mig. Var jag sååå tråkig??? hmm. Näääää inte jag inte. Hihi
Sen så är det schemalagt ett inlägg tills imorgon om valborgs helgen dock bara fredagen så ni har lite och läsa om framöver. Lördagen kommer upp snart den med. Håll till god.
Men nu blir det och lägga sig i min MJUKA säng och sova lite. Klockan ringer ju snart.
Natt på er alla!
MIN!

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil