Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 6 maj 2011

Sista dagen i skolan



Och så var det fredag och med det innebär det att det är min sista dag i skolan för den här gången. Än så länge tycker jag att föreläsningarna har gått grymt bra.
Visst var jag riktigt nervös första gången men det är väl alla när det är första gången.
Men idag är jag lugnare och tar tid på mig inget yra omkring.

Det som har hjälp mycket är ju all positiv respons jag fått och att jag har goda vänner  som tillåter mig och prata av mig om det så väl som tidig morgon eller sen kväll/natt.
Kommer gissningsvis och skriva ett litet avslut med exempel på frågor och så vidare lite längre fram. Men det här räcker för stunden.

Senare idag så blir det ju och hoppa iväg till jobbet som vanligt och vill inte att det blir något liknande gårdagen. Jobbigt och mycket. Men men det tar vi på plats istället.

Hur ser er fredag ut???
Har ni något riktigt smaskigt i tankarna inför kvällen?
Party, dejt, middag eller en lugn hemma kväll???

Jag vill veta!





Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil