Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

Tacka gud!



JAAAAAAA!!!!!

Efter lite fix och trix så lyckades jag (med lite hjälp) Få tag på e-biljetterna!
Det blir Prag med Naffe, Jack(dear brother) , billig öl ,opera och en massa skoj och trevliga intryck!
The BIG 3!

Så skoj det ska bli, allt är nästan redan packat, men kommer väl packa om ca 4-5 gånger hahaha.
Hmmm vad ska man shoppa då??
Jajaja kläder blir det säkert, men vad är bra och köpa i Prag mer?
Visst öl ja men hallå det njuter man av på plats.

Som jag har saknat han, han rör sig överallt tycker jag.
O har man då känt varandra sen vi var 5år, så blir det ett visst band mellan varandra.
Han är min bror och mín största stöd här i livet! And thats it!


Brothers

Bilderna på oss är tagna från vår senaste gemensamma födelsedags fest. Vi har alltid ett tema och då var det Orienten(tusen och en natt) som gällde!
I år blir vi 50!!! Det ska bli en STOR fest med ett riktigt bra tema! Men det är är ett tag fram, får fundera lite på det ett tag till.
Nu är det Prag som gäller!

Jackson
 
//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil