Använder Blogger.

Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Innflyttnings fest.

Det glada gänget.


Ja så var den lördagen bort, men inte gråter jag för det. Nej jag hade en riktigt trevlig lördag med ingen stress eller liknande.
Utan jag hade en underbar lördag med gänget här ovanför. Det var det första mina kära gäster fick stå ut med, ja jag trycket upp dom mot vägen och tog ett litet kort så jag skulle få ett lite collage av alla, men vis en eller två lyckades att inte komma med på kort. (synd för dom)
Lördagen började med ett långt härligt bad med kaffe och allt där till. Där efter blev det och ställa sig och skala o röra ihop dipar,morrötter,gurka och selleri.
När väl folket kom så började det lite lugnt men vid 20:00 tiden så var det full fart på det. Sista gästen gick hem vid halv fyra tiden. Men vad gör det när man har det skoj.
Det enda som stör mig lite är att en av mina grannar hade ringt störningsjouren vid kvart i ett, eller det var då han ringde på och bad mig sänka volymen. Men hallå kvart i ett på en lördag mitt i city?!?!?!??! är inte det lite väl?

Sen så hade mina underbara vänner med sig massa presenter, inget jag förväntat mig men vart såå glad över allt jag fått.

                                                                                             Presenter!!!

3st flaskor bubbel
1st flaska rött
1st flaska retsina (grekiskt vit vin)
1st golvfläkt (super till i sommar)
1st vitnamisisk kokbok
4st doftljus
1st hjärtformad bakform
1st presentkort på indiska (antalet kronor på hemligt)
1st gåvo påse med kademumakaffe kakor o godis

Underbart och allt kommer användas duktigt.

Sen har ju jag det lila måstet att innan man går så ska man ju skriva i min gäst bok och måste säga att många lyssna till det med. Bara för att ni med ska få skrata och njya så kommer et några citat ur den här:

*"Om jag var hetro skulle jag äta upp dig!"
*"Snygg, sexig och kåt"
*"Jävligt snygg lägenhet & jävligt snygg värd! Tack för inbjudan . Nöff nöff!"
"Mamsen instämmer! Om 1jag var yngre, 2jag var ogift, 3 du var hetro. Alla goda ting är tre! The ratt is on the nöff!"
*"Skithål!"

Gästboken

Underbart och bara läsa dagen efter, det ger en så mycket ork till städningen.
Så vill jag passa på och säga tack ännu en gång till alla er som kom! Det MÅSTE göras om!
Nää nu blir det och lägga sig på soffan och bara vara, njuta av lite glass och så en bra film.
Tills nästa gång.
byebye //Jocke



1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tack för i Lördags det var jättetrevligt och du har ju en sån fin lägenhet! Glömde ju skriva i din gästbok, fy på mig! Kram Sofia K

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil