Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 25 mars 2011

insnöad på serier.

Glee

Som titeln påpekar så är jag ganska insnöad på serier och inte just nu, utan har varit ett tag. Men det har ju med att jag varvar ner efter jobbet när jag kommer hem. Kommer ju hem ganska sen eftersom jag jobbar kväll. Och då är det super med några avsnitt av någon bra serie.
Tänkte att jag slänger upp ett få tal av de serier jag kollar på. Är för många för och lägga upp bilder på alla!
Så är kommer dom.


Ofta blir det ju massa komedi men ibland behövs en del familjedrama och frågar du mig så är Brothers and sisters en riktigt bra sådan serie, mycket blandade karaktärer, drama, skratt och tårar allt i en serie.


Som ni säker har förståt så ser jag även på Glee, den är ju oxå prisbelönad . Så varför inte se den???
Musik och skratt, behöver inte säga så mycket mer.



SÅ KLART lite homo serie med, haha!
Fastnade för den här så fort jag såg den och har den engelska boxen hemma.(originalet) Men den amerikanska fastna jag för mer, just för att det är sååå mycket mer! Måste ses!

Gossip Girl

En serie jag var ganska anti mot från börja men när man väl satte sig och börja kolla fastna man, vist inte jätte seriös men ganska skönt och drömma bort sig ett tag och låsas att man går där sida vid sida och shoppar som en tok i svindyra butiker och löser dom stora lyx problemen!





Lite mer b lod behöver man ju oxå se, lite mer svart komedi och så allt drama runt om.
En tvistad serie om två plastikläkares udda liv.



Torchwood

Brittisk si-fi serie som jag föll för ganska snabbt. Lite aliens, udda ting och händelser som man fastnar för.

Så där har ni ett fåtal av dom serierna jag ser just nu. Som sakt finns allt för många jag ser på men dom här gillas big time!!!



Byebye//Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Love gossip girl och Glee!!!!

Jocke sa...

So do I !! :D¨
Tesa någon av dom andra:)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil