Använder Blogger.

Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

It´s in the family

Det färdiga resultatet.

Så var den gadden klar.
Idag vid ca 11:00 tiden så stack jag för och slutföra gaddningen jag påbörjade igår, lyckan var stor när vi var klara. Den här som jag har gjort nu är en hyllning till mig och mina syskon vilket jag älskar över allt!
Hoppas dom gillar den.
Sen när jag var klar vid 13:00 tiden så var det dax för min kära mor och förnya och göra lite nytt. Satt med i ca 2h. riktigt nice och sitta med. Hennes blev riktigt bra.

Mors gadd.

Riktigt stol över att mamma klara av och stog ut med smärta som det syndes hon fick stå ut.
Men som titeln på det här inlägget tyder på så är vi ju flera i familjen som har gaddar. Jullan(minstingen) ligger efter migi syskon skaran med sina gaddra, kommer köra summering längre ner.
Blir ju lätt när man har en kille som kan gadda nära tillhands .

Jullans senaste.

Tycker att den är riktigt snygg och tjejerna i familjen håller sig till samma tema BLOMMOR!
Tyvärr hittar jag ingen bild på Jennys där den "sitter på" utan bara en pappers bild, men den får funka.

Jennys gadd.

 Sen har vi ju Joppe(johan syrans pv) Som tydligen kom  idag med för och gadda sig efter morsan. Som jag har förståt det så är den som min va, pågående. Längtar tills man får se resultatet, men en pågående bild fanns ju.
Joppes senaste gadd.

Även där lite blommor men helt okej måste jag säga.
Sen har vi då världens bästa pappa! Dom senaste han gjorte var en hyllning till oss barn , för och bevisa vad som ligger nära hans hjärta. Gillar även den, enkelt och snyggt men även kärleks fullt!

Fars senaste gaddning.

Ja som ni  ser så finns det lite bläck i oss i familjen och då är dom här bara dom senaste , hahahaha!
För och ge er ett lite större begrep om ca antalet på oss i familjen så kör jag en sammanfattning över hur många gaddar vi har i familjen.

Pappa: ca 5st
Mamma: 2st
Jag: 7st och fler kommer
Jenny: 1st
Julia: 3st
= 18st i familjen
Med Joppes 2st blir det 20st
Inte dåligt för en familj tycker jag.
Like I said: It´s in the family!

Måste bara få avsluta det här inlägget med en av mina stora favorit gaddar ( ja faktiskt)

Rå gillar den , men inget jag själv skulle ha men gillar!


Bye bye //Jocke

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ! du har fått för dej väldigt fel när det gäller jenny tatuering :P och kära bror papppa har mins 10 tatueringar :P // jullan

Jocke sa...

Okej, fick för mig att det var den eller något liknande så jag står rättad! Är ju inte såå ofta man ser hennes.
O att pappa skulle ha 10st helt olika synliga motiva har jag svårt o tänka mig, vist han har ju en del små prickar o så men dom räknar jag inte :P
Han har där imot:
*Våra manmn 3st ihop som en gaddning
*Pantern på höger arm
*Fartyget(båten på vänster) Räknar korset till fartyget för dom sitter ihop. men får väl kolla igenom han så får jag göra en rättelse :P
*draken på vänster
*W på handen

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil