Använder Blogger.

Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Ledig lördag!


Ja nu igen!
Äntligen så kommer den här lördagen, lördag den 19/3!!!
Inflyttningsfest med massa goda vänner som kommer och kollar in lägenheten och så klart är jag lite nervös fall dom godkänner den.
Så som jag har plockat och pyslat, åkt till IKEA fram och tillbaka för att få ihop allt jag viljat.
Jag känner att jag har lyckats, trivs som f*n i nya lägenheten. Nu är det bara småsaker som saknas, som en riktigt snygg vardagsrumms lampa och så klart den röda fondvägen i sovrummet, men dom kommer så småningom.

Så på lördag smäller det och jag ser fram imot och träffa så många vänner som möjligt.
Kvällen planeras lite lätt, som tex att alla gäster ska fotas innan dom kommer in så jag har alla på bild och kommer ihåg vilka som var här.

Sen har vi ju alla tilltugg. Folk säger att jag brukar ha gott om det och den här gången blir det lite tillägg. Hoppas dom kommer funka, säger inte såååå mycket just nu så folk blir lite överaskade.
Bålen kommer sååå klart finnas på plats, för vad skulle en fest hos Skoog vara utan hans bål.
Slänger in lite bilder på detaljer från lägenheten, se det som en lite skattjakt;)

Det får räka för nu men kommer bildbevis så snart festen har varit och dagen efter känslan släppt ^^


Så vad tycker ni??
Och har ni något hemma som förgyller ert hem???
//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil