Använder Blogger.

Summa sidvisningar

lördag 26 mars 2011

Fin besök och på resande fot.



Ja då kör vi på igen, fullt ös med löne helg och allt som det är just nu.
Men på måndag får man lite finbesök på förmiddagen, Lady Linda kommer och har då med sig sin goa syster cicci. Cicci som är en tjej med det goda ögat för inredning, skrämmer mig lite. Tänk om det ser ut som fan här hemma. Det som stör mig lite är att jag inte har fått upp vardagsrum lampan än och den lite kronan på verket här hemma. Men den står här brevid soffan och ser fin ut haha. Den åker väl med lite tur upp samma dag men senare på dagen.
Men det jag hoppas på är att Cicci har med sig något av sitt underbara hembak. Hon ska tydligen vara grymt duktig.

Sen så har vi det här med min kommande Prag resa!
Prag

Jag har ju men kära barndoms kompis Jack nere i Prag just nu och jag har lovat att åka ner och hälsa på.
Det kommer hända helgen som kommer nu, alltså den 1/4-3/4 vilket kommer bli underbart, det vet jag!
Kommer få resa vid sidan av världens bästa Naffe! Resa vid sidan av enligt mig betyder att vi reser samma dag men inte på samma flyg, hon var snabb nog och boka resa tidigt. Medans jag själv är slarvig och är sent ute, men det har ju med ekonomi och göra. Jag har ju dom senaste månadern lagt mina pengar på lägenheten. Men nu har lönen kommit och räkningarna är betalda, så nu ska det jagas resa!
För jag SKA ner till Prag och träffa Jack!
Så nu blir det och jaga flyg, har inte tid med er längre. Hihihi



Byebye//Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Jag ska med nästa sväng så du vet!! Jag vill ut och resa! så avis på dig.

Anonym sa...

Härligt att du kommer hit! Skall bli kul att ha er här. Förbered dig för opera och öl i mängder! :-D

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil