Använder Blogger.

Summa sidvisningar

onsdag 30 mars 2011

Fin besök och början på en troligen god vänskap!

Första exemplaret!

Ja men lite besök är ju aldrig fel, spelar ju ingen roll när det kommer enligt mig.

Så nu sitter man här efter ca 12 koppar kaffe(ja vi delade på dom) och bara ler.
Har haft en super trevlig kväll med en ny hittad vän(göttans)
Det roliga är att enligt mig är att vi faktiskt kunde prata från allt och inget alls, pinsam tystnad fanns liksom inte. Och det tycker jag är ovanligt.
Som ni ser på bilden ovan så kom han inte tomhänt. (me like)
Visst visst mycket för hans vinning när det nu är reklam för hans blogg, men jag gillar den. Den är egen gjord (hand made in Sweden by Rooni) Och att jag fick första exemplaret med.


Rooni A.K.A Ronny

Japp det är Rooni jag pratar om och det sköna i sången är att han tog bilen ner från Stockholm hihi.
Visst att han hade lite annat och göra här nere, men endå och ta sig tiden och komma förbi det räknas!

Tack vännen!

Det är ganska mycket tack vare han jag börjat skriva mer och mer här, sååå tacksam för det. Vill ju inte ligga allt för mycket efter.

Som sakt har haft det riktigt trevligt och så är det snart dax igen fast då på hans hemma plan.
Säger bara att det måste hända fler gånger.


Men nu blir det och sova lite, har en del och göra imorgon inför resan i helgen. Växla in pengar och tvätta upp kläder som ska med bla.
Så tack och god natt alla ni!


BTW: Ska man kanske själv trycka upp en tröja till min blogg, bara för skojs skull????


Byebye//Jocke

1 kommentarer:

Rooni sa...

Aww tröjan det bjuder jag på. haha det var någon som satt i bilen på vägen hem och gottade sig med kaffe och muffins. Lovly <3

Nä nu tänkte jag knyta mig.

kram på dig söt.

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil