Använder Blogger.

Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Gaddning igen! (kötta på!)

Pågående arbete

Ja då är man igång igen med dumheter som dom äldre säger,  Åkte iväg till P.J för o skaffa mig en ny gadd med syster min. Det här är början/mitten på den.
Vi fick bryta pga att det kom en sak i mellan. Men det gör inget för imorgon kl: 11:00 sitter jag där igen och får det klart, Sen efter kommer mamma och ska köra en komplitering till sin på vristen, klart jag ställer upp på och hålla handen ;)
Efter henne kommer systers pv (pojkvän) och skaffar sig en ny. Den kommer bli skit tuff!
Så säger bara PJ du har en tuff dag imorogn 3 från familjen , hoppas du klarar dig hehe.

Som sakt pågående arbete


Tack för idag, slut för idag!
Nu blir det duschen och tvätta gadden ren.
Byebye// Jocke

1 kommentarer:

Rooni sa...

Haha snyggt snyggt!!! Jätteavis

Jag vill också tattuera mig fast det visste du iförsig men ändå!!

kram kram

/Rooni

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil