Använder Blogger.

Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

Problem i paradiset!



FAN! allt SKITER sig!
Jag som tyckte allt gick såååå bra för mig nu!
Ledighet var fixad, lampan i vardagsrummet uppsatt, nybakta muffins och så hade jag fått resan ner till Prag bokad.

Min Nya lampa

 MEN!
SÅ klart, med min vanliga tur (otur) så är det ju alltid något som ska gå fel.
Det lyckades missas ett O ett riktigt viktigt O, nämligen ett O i min mail adress, så biljetterna har skickats till en mail som inte finns :(
Det jag sitter och försöker göra nu är och få tag på bokningsbolaget så jag kan få tag på mina biljetter så jag inte har slängt ut pengar på något som inte blir av. Känns inte skoj alls måste jag säga!
Har någon lösning så skriv, sms eller hör av er för jag grips av panik här!


Väskan är redan packad och pengarna som ska växlas ligger i reseplånboken.
FAN,FAN,FAN,FAN,FAN!
Vad ska man göra??

Det ända goda just nu är att jag har haft besök av en god vän undergårdagens kväll, vilket var trevligt vi snacka om det mesta och bara va, såå skönt.
Och att det faktiskt blev ganska goda muffins bakade under gårdagen!


Nybakta muffins

Byebye//Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Gud vad du bakar mycket. du får bjuda på något gott när jag besöker dig.!!

Anonym sa...

Du skrev inte upp bokningsnumret? Då kan du ju söka genom deras sight och skriva ut dem där.
Hoppas det löst sig, Kram!
Vardagskvinnan <3

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil