Använder Blogger.

Summa sidvisningar

torsdag 24 mars 2011

Nostalig i Kommande Eurovison tider


Så här i Eurovison tider eller kommande ska jag väl skriva, vet inte riktigt fall alla uttagningar i europa är klara , men i vilket fall så börjar jag som vanligt vid den här tidden och gå tillbaka till gångna år. Och den här tillhör fortfarande en av mina favo låtar inom samanhanget. Vet inte varför men den värmer och får mig och må bra. Märker själv att jag stor och svänger med höfterna till dom turkiska rytmerna när jag diskar! Det jag kn göra är och le och fortsätta! F*n vad jag är bra tänker jag med haha.
En lite lätt notis från your trule.
Byebye //Jocke

2 kommentarer:

Rooni sa...

Haha,. ojdå. Turkiet ifjol var asbra. Manga.

Jocke sa...

Ja dom var inte dåliga alls:D
lyssnar på dom då o då:D

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil