Använder Blogger.

Summa sidvisningar

onsdag 29 juni 2011

Tisdags shopping



Äntligen så är den inhandlad!!
Men egna kaffe kittel!
Igår tisdag så var jag och J iväg till Ikano
för att inhandla/beställa knivar till han, och jag ville så klart springa lite på IKEA med.

Men inne på Cervera så fanns den, ja just den jag letat efter. Min egna kaffekittel och så klart köpte jag den! J verkade glatt överaskad över min lycka över den några hundringar senare så var den min och J hade beställt sina knivar.

 Massa bubblande och en sväng in på IKEA med, där hitta jag mer glas burkar till skafferiet och så ville jag hitta en matta till vardagsrummet vilket jag hitta! Okej inte den jag tänkt från början men den var billig och den funkar. J godkände och jag med. Tacka Gud eller rättare sakt J för att han har bil och att den var med!
Mattan

Efter rundan på Ikano och IKEA så blev det av till Max för lite lunch. Jag som alltid ska vara värst tog mig ett de lux mål medans J var duktig och tog en kycklig sallad.
Mätta och goa så var det dax för och åka hem innan både han och jag börja jobba.
Lyckad dag om man frågar mig, och tror J tycker samma sak.

Vad gjorde ni igår då??? 

Stranden,jobba,stugan eller solen??

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil