Använder Blogger.

Summa sidvisningar

onsdag 29 juni 2011

Hej hallå. (efter midsommar ledigheten)



Så där då kör vi igen efter lite ledigt från all vad jobb och blogg heter.
Passade på och ta lite ledigt även här ifrån när midsommar kom som ni säkert har märkt.
Men nu kör vi på och vi börjar med ett kärt ämnet eller ska vi säga ett favo i repris?!?!

Lite GLASS!

Dom senaste dagarna har ju varit sååå varma att man måste svalka sig på något sätt och vad är inte bättre att ta sig en "liten" glass då?


Som ni alla vet är jag ju svag för glass så det ät just nu i ganska stora lass och gärna flera gånger om dagen.
Vi började med glass "maratonet" i söndags med glass i solen med trevligt Stockholms besök.
Maria, jag och Hayley tog oss till Domkyrkoparken för och njuta av vädret och GLASS!
Efter det vart det och möta upp Marias underbara kvinna Maria P med syster.
Med dom vart det kaffe (min andra stora last i livet)
Hayley visar sitt bästa kaffe face^^




Sen i måndags så var det dax för ett lite större intag av glass tyckte jag så in på Bosses och köpte 1 lite blandade smaker.
Pistace,blodapelsin och blåbär.

en helt ok combo, men saknade citronsorben hehe.

Sen igår Måndags vart det lite enklare efter jobbet, jag och kollegan tog oss en paus i sista plocket av ute serveringen och käka en mjukglass, det var länge sen man åt. Gött var det och riktigt skönt och ha tiden till det med.


Hur stort glassbehov har ni nu undersommaren???

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil