Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Ikano dag med barnen och Linda!(blogg/vlogg)

 Lea , Oskar , jag och mamma Linda gav oss ut till Ikano området i jakt på saker till deras nya hem och jag ville så klart ha mina lampor efter allt tjat om den^^

Så mötte upp dom på stationen och sedan iväg med bussen!
Rusta blev det först för och kolla läget och där släppte vi även barnen lösa.





Där efter blev det och hoppa iväg mot IKEA och käka lunch.
Inte världens bästa men det gick ner.


Sen så hitta jag dom , mina kära lampor!




Den till höger är det som har byt ut den till vänster.
Så nu har man 2 nya lampor i fönstret ^^

Underbar dag med barnen och Linda! Måste bli bättre på och umgås med dom!

Byebye for the moment//Jocke

0 kommentarer:

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil