Använder Blogger.

Summa sidvisningar

onsdag 22 juni 2011

Dom små sakerna i livet


Tänk att så små saker som en tändare kan göra en såååååå glad.
Just den här fick jag av fröken Kicki .
Hon vet att jag brinner lite extra för den här kvinnan, så när hon hittar något som typ den här så köps det^^

Det roliga är att man vet aldrig när det händer, men när det gör det så är det ofta så perfekt prickat på en dålig dag eller så och man mår genast mycket bättre.

Det små sakerna i livet gillas BIG time!

Vad tycker ni om livet små saker???

Byebye for the moment//Jocke

2 kommentarer:

Anonym sa...

143 <3

Naffe sa...

UPPDATERA! :)

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil