Använder Blogger.

Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2011

Sol stund med mor (förra veckan)


Efter missade tåg och glass paus på centralstationen så var man framme hemma i by och äntligen såg jag ljuset i tunnelen^^

Nu var det bara och gå den lila biten hem för att sen lägga sig i solstolen.
Tyckte det var dax och hälsa på och så hade jag fått lite "klagomål" på min så kallade bränna så lika bra och försöka göra något åt det.


På vägen hem så fylldes luften med sommar doft, varmt ,skönt och riktigt njutbart.
Och som man säger hemma på min gata på landet, där är det bäst. Man kommer alltid hem ^^


Och när man kommer hem eller närmar sig så möts man av den här parkeringen utanför, 3 st bilar, normalt sätt ska det stå 5st!!!!! Syster och fars bil är ute någonstans. Och vi ska inte vara amrikaneserade, hmmm.

Väl framme så var det bara och slänga ut förnödigheterna på gräset och slänga sig i stolen.

Läsbart , drömbart och drickbart^^



Med mor brevid mig för och snacka lite med.

Och lite bättre blev det efter några timmars solande.

Förrebilder!







Efterbilder







Så lite bättre blev det, brännan bättrades på lite till i vimmseby med. Och kommer gissningsvis göras det under sommaren med.


Sen hade man ju herr hund(Frippe) som hade koll på en med hela tiden.

Hur mycket är ni i solen då?
Och är en bränna viktigt för er??

Byebye for the moment//Jocke




1 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mycket är ni i solen? Nja, inte mycket här nere i min källare, solen i mitt liv får jag ju på kvällarna med dig och grabbarna <3
Så så viktig är ju inte brännan för mig, fast en tur till solariet får det allt bli ibland ;-)

Kickara

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil