Använder Blogger.

Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Söndags middag!



Dagen har då varit lite lugnare idag, sovmorgon och inget ringade i mobilen.
Slapp dag i soffan och avslutande med en mysig god middag med kvinnan i kvarteret Kicki!

Pepparbiff med pepparsås och bea. Mumms! En lätt tomat och mozarella sallad fick det börjas med.
Massa bubblande blev det ju så klart mellan maten och öl drickande!

Klart nöjd med min ledig dag, imorgon kör vi på igen och då blir det fin besök från apoteket.
Naffe med 5 andra tjejer kommer och käkar mat. En riktigt bra början på veckan. Och vem vet kanske är

man stolt ägare till en ny mobil då med ^^

Nä nu blir det och slänga sig i soffan igen och bara vara i någon timma och sedan sängen!

Vad hände er idag???



Byebye for the momnet//Jocke

1 kommentarer:

Naffe sa...

Kommenterade inte jag här igår???

Translate?!?!

About Me

Min bilder
Jocke
Glad kille från Linköping som börja blogga för att lätta på tankarna. Men på senare tid märkt att det finns andra som har glädje av bloggen. Vilket glädjer mig. Jobbar som servitör i centrala Linköping och trivs med livet som det är. Lite party prisse är man ju så klart. Kommer skriva allt mellan himmel och jord. Hoppas det gillas!
Visa hela min profil